Dynamiczne kody QR
Etykieta jest nośnikiem wielu informacji o produkcie ale przede wszystkim wizytówką firmy i świetnym narzędziem marketingowym, które warto wykorzystać jako platformę do komunikacji z obecnymi i przyszłymi klientami.
Nowe technologie mobilne, pozwalają dotrzeć do Klientów w czasie rzeczywistym. Są w pełni raportowalne oraz elastyczne. Dlatego stworzyliśmy innowacyjny sposób na promocję, zaangażowanie i budowanie lojalności Klientów.
- Tworzymy indywidualne profile dla firm i produktów
- Budujemy społeczność wokół marki angażując fanów metodą grywalizacji
- Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowe w oparciu o najnowsze trendy
- Tworzymy programy lojalnościowe
- Zapewniamy wsparcie doradztwo marketingowe
Umożliwiamy tworzenie angażujących scenariuszy, które łączą w sobie wiedzę, emocje, doświadczenie, design i nowe technologie. Twórz i udostępniaj je w czasie rzeczywistym!
A wszystko to ukryte W fotokodzie na Twojej etykiecie!
Dynamiczne kody QR
Fotoetykiety działają w oparciu o dynamiczne kody QR.
Kody QR (Quick Response) to kody w postaci mapy pikselowej. Pozwalają zapisać dowolny tekst. Na opakowaniach produktów jest to zwykle link, który kieruje konsumenta na wskazaną podstronę z szczegółami oferty, informacjami o produkcie lub dowolną inną treść.
Problemem zwykłych kodów QR jest fakt, że treść w nich zapisana jest stała i nie może być zmieniana. Ale znaleźliśmy na to rozwiązanie!
Dynamiczne kody QR, to system pozwalający na zmianę docelowej akcji wywoływanej po zeskanowaniu kodu QR, przez klienta. Możemy sterować docelowym adresem, na który trafia konsument. Możemy zmienić nie tylko adres URL, ale także docelową akcję. Jednego dnia może to być informacja o produkcie, kolejnego informacje o konkursie lub promocji, następnego współrzędne geograficzne, a jeszcze innego przebój kampanii reklamowej na YouTube!
Zarządzaj swoimi kodami QR w Strefie Klienta
Po zalogowaniu w Strefie Klienta możesz tworzyć statyczne i dynamiczne kody QR, zarządzać nimi, zmieniać ich adresy, sprawdzić statystyki.